TOTALE LOCKDOWN
gesloten t/m 19 januari
Iedereen die een afspraak had staan zal op volgorde opnieuw herplaats worden in onze agenda.
Zoals jullie ons kennen, zullen wij de agenda weer maximaal openzetten om jullie zo snel mogelijk te kunnen voorzien van prachtige kapsels.
Wij wachten af tot het 100% zeker is wanneer wij de deuren weer mogen openen, dan nemen we contact op om een nieuwe afspraak in te plannen.

info@kapsalonhenri.nl
Voor vragen en informatie kunt u ons per mail bereiken
- Ons werkmateriaal wordt per klant gereinigd, denk hierbij aan scharen, tondeuse, kammen etc.
- Stoelen worden per klant gereinigd zodat u in een gedesinfecteerde stoel plaatsneemt.
- Elke klant krijgt een gereinigde kapmantel.
Wij gebruiken meerdere werksets om elke klant te kunnen behandelen met gereinigd werkmateriaal

In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus willen wij u informeren over het Hygiëne Protocol dat wij hanteren tijdens uw bezoek aan onze salon.
Voor de klanten en aanwezigen in de salon:
- Heeft u ziekteverschijnselen zoals NEUSVERKOUDHEID, LOOPNEUS, NIEZEN, KEELPIJN, LICHTE HOEST; verhoging (vanaf 38 GRADEN) of koorts. BLIJF THUIS en maak een nieuwe afspraak.
- OOK ALS U NEGATIEF BENT GETEST OP HET CORONAVIRUS, BIJ BOVENSTAANDE KLACHTEN WORDT DE BEHANDELING NIET UITGEVOERD.
- Als iemand in uw huis één van de bovenstaande klachten heeft, blijf thuis en maak een nieuwe afspraak.
- Komt u met uw SCHOOL en/of WERK en/of PRIVÉ in contact met corona positief geteste mensen, blijf thuis en maak een nieuwe afspraak.
- Kom MAXIMAAL 5 minuten voor het tijdstip van de afspraak.
- Kom alleen naar de salon.
- Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
- Volg altijd de aanwijzingen van het personeel.
- Vergeet uw afspraak NIET! Bent u niet op het afgesproken tijdstip aanwezig, dan zijn wij helaas genoodzaakt in deze tijd het volledige bedrag van uw geplande behandeling in rekening te brengen. U kunt uw afspraak kosteloos tot 24uur van te voren annuleren, telefonisch of per e-mail.